КЕП для ФОП2023-07-11T18:26:30+03:00

Кваліфіковані електронні ключі (КЕП) для ФОП

Цифровий підпис для фізичної особи може бути у вигляді ЕП або КЕП. Електронний підпис (ЕП) це звичайний підпис, за допомогою якого ви можете підписувати громадські петиції або заходити в Дію. КЕП дозволяє підписувати будь-які документи й подавати будь-яку звітність у банки. Тож для ведення бізнесу, КЕП – це єдиний варіант. 

До речі, ключ ЕЦП(КЕП) для ФОП – є не лише необхідним для ідентифікації інструментом, а у випадку з підприємцями ще й інструментом для спрощення та діджиталізації бізнесу так, як – це аналог підпису на будь-якому документі. Але на відміну від звичного рукописного, КЕП в цифровому форматі та з захистом від підробки, обійти який майже неможливо.

Вартість Кваліфіковані електронні ключі (КЕП) для ФОП

1 рік 198грн

2 роки 390грн

Які переваги електронного підпису фізичної особи

Як отримати електронний ключ для ФОП?

Ми є представником Центру сертифікації ключів “Україна”, тож, щоб отримати кваліфікований електронний підпис ФОП потрібно звернутись до нашого офісу або залишити заявку на сайті. Для вашої зручності ми зібрали нижче весь список необхідних документів, що потрібні для отримання КЕП. Ви можете залишити попередню заявку,і в зручний для вас час приїхати та забрати свій Кваліфікований ЕП на фізичному токені за лічені хвилини.Наші спеціалісти завжди готові допомогти та відповісти на всі питання.

Список документів для отримання КЕП:

  • 1
    Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки.
  • 2

    Копії ваших документів (перші 6 сторінок паспорту або ID-карту).

  • 3

    Заповнену заявку (це можна зробити онлайн або в нашому офісі).

  • 4
    Копія податкового номеру.
  • 5
    USB-флеш накопичувач або захищений носій.

Ваші вигоди від покупки КЕП для ФОП саме в ЗвітМаркеті

Замовляючи КЕП  у ЗвітМаркеті,

ви можете бути впевнені в зручності, надійності та зрозумілості процесу отримання.

Наші експерти зібрали для вас

список необхідних документів, що потрібні для отримання КЕП, тому вам залишається лише подати заявку. Це можна зробити в нашому офісі або онлайн. Крім того, ви можете бути впевнені, що отримаєте його на якісному фізичному токені, який прослужить повний термін дії.

І що найважливіше,

наші фахівці завжди готові допомогти вам на будь-якому етапі і відповісти на всі ваші запитання.

FAQ: питання та відповіді

Які документи потрібні для отримання кваліфікованого електронного підпису?2023-06-10T13:37:52+03:00
  • Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки.

Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом ФО. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

  • Договір про надання довірчих послуг КЕП – в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику.
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП.
  • Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані ФО. Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc, у вебсервісі СОТА або на офіційному сайті КНЕДП ЦСК «Україна».
  • Платіжне доручення.
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій).
Яка ціна електронного цифрового підпису фізичної особи підприємця?2023-06-02T17:58:42+03:00

Ціна залежить від терміну дії:

Терміном дії на 1 рік – 198 ₴

Терміном дії на 2 роки – 390 ₴

Навіщо потрібен кваліфікований електронний підпис ФОП?2023-06-10T13:42:10+03:00

КЕП — це цифровий аналог власноручного підпису, що дає змогу не тільки ідентифікувати особу, а також надає електронним документам юридичну силу, відкриває користувачеві будь-які двері держпослуг та дозволяє оформляти довідки, подавати документи онлайн.

Де можливо використати е-підпис ФОП?2023-06-10T13:49:24+03:00

В підписанні  документів, сплачувати податки онлайн та подавати заяви в державні органи.

Де можна зберігати КЕП фізичної особи?2023-06-10T13:50:32+03:00

З 07.11.2020 використовувати КЕП можна тільки з захищених носіїв: токен чи зберігання в депозитарії (захищене хмарне сховище).

Нам довіряють

Зверніться за безкоштовною консультацією

Заповніть форму і ми зв’яжемося з вами і допоможемо з усіма вашими питаннями

> Назва

Go to Top