M.E.Doc Бізнес (ЕДО)

Медок бізнес – це система електронного документообігу, що оптимізує та полегшує кожен етап роботи з документами, а це: створення, редагування, перевірка, підписання, передача та відправка. Цей модуль перетворює застарілу, складну та неефективну систему у сучасний, швидкий та комфортний бухгалтерський облік.

Вартість M.E.Doc Бізнес
(ЕДО)

1620 грн/рік

Кому підходить

Для юридичних осіб платників ПДВ

Для юридичних осіб неплатників ПДВ

Для фізичних осіб-підприємців

Для бюджетних установ та організацій

Обмін будь-якими документами

Можливості модуля M.E.Doc Бізнес

  • 1
    Легко інтегрується з будь-якими CRM або обліковими системами;
  • 2
    Автоматично обробляє та перевіряє документацію;
  • 3

    Надсилає миттєво сповіщення про отримання;

  • 4

    Має безліч шаблонів, а також дозволяє створювати власні;

  • 5

    Дозволяє робити масові завантаження;

  • 6

    Виключає можливість втрати важливої інформації з допомогою архівування та резервного копіювання даних на надійно захищені сервери.

Переваги роботи з модулем MEDoc ЕДО

Чому варто купити MEDoc Бізнес ЕДО в Звіт Маркеті

Для початку ви можете спробувати демо-версію.

Скільки це коштує?

  • Демо-режим – абсолютно безкоштовний, більше того, ви одразу отримаєте доступ до безоплатної відправки 50-ти документів на місяць, що значно спростить процес ознайомлення з основним функціоналом цього софта.

  • Після знайомства, наші фахівці радо допоможуть вам визначитись з комбінацією функцій, що потребує конкретно ваш бізнес, а також разом ми коректно встановимо та інтегруємо медок у вже існуючі системи вашої компанії. Далі софт буде працювати на вас, а ми підтримувати ефективність його роботи і допомагати вам з усіма питаннями, що можуть виникнути.

Нам довіряють

Зверніться за безкоштовною консультацією

Заповніть форму і ми зв’яжемося з вами і допоможемо з усіма вашими питаннями