В цій статті описано детальний алгоритм реєстрації КЕП в державній податковій службі.

Варто пам’ятати, що взаємодія “ДПС – Підприємство” відбувається через КЕП Директора. Тобто якщо у вас змінився директор, чи в діючого директора закінчився термін дії підпису – потрібно реєструвати підписи всіх працівників та директора повторно.

Перш за все, вам потрібно завантажити сертифікати, які ви хочете додати, в MEDoc.
Для цього перейдіть до вкладки
Адміністрування – Сертифікати – Встановлені сертифікати
Якщо КЕП видано КНЕДП ЦСК Україна то достатньо натиснути кнопку на панелі “Завантажити з інтернету”

Illustration

Якщо КЕП видано іншим ЦСК (ДПС, ПриватБанк, тощо) – сертифікати потрібно спочатку завантажити з сайту того ЦСК що видав вам електронний підпис.
Якщо не знаєте як це зробити – зверніться до ЦСК що видав вам електронний підпис.

*ЦСК – центр сертифікації ключів.

Додати сертифікати можливо вручну через кнопку “Додати сертифікат”.

Illustration

Один електронний підпис має 2 сертифікати: “Підписання” та “Шифрування”

Коли всі потрібні сертифікати завантажені – можна зареєструвати КЕП в ДПС.

Є 2 документи які потрібні для реєстрації КЕП.
F/J1300204 та F/J1391103
F – фізична особа, J – юридична особа.

Розглянемо 2 приклади.

Приклад 1

У вас є КЕП директора термін дії якого ще не закінчився, та зареєстрований в ДПС. Тобто той, яким ви вже подавали звітність в податкову яка раніше приймалась, та ви отримали ще один КЕП для того ж директора.Для того щоб зареєструвати новий КЕП директора в ДПС необхідно подавати повідомлення F/J1391103.Головне меню – Звітність – Реєстр звітів – Створити звітДля зручності пошуку рекомендуємо скористатись фільтром.

Illustration

В табличній частині обрати нові сертифікати директора. Визначити які “нові” можна по терміну дії.

Illustration

Підписати спочатку тим КЕП що ви ДОДАЛИ в табличну частину, потім завірити документ ДІЮЧИМ КЕП директора та печатки. Через “Наступні дії” відправити в ДПС.

З цього прикладу: якщо у вас є діючі КЕП директора та печатки – всі інші ключі реєструються тільки через подачу повідомлення J/F1391103. Обов’язково! нові сертифікати особи (директор, бухгалтер або співробітник) на якого був виданий новий КЕП

Приклад 2

Термін дії КЕП директора вже закінчився.Для того щоб зареєструвати КЕП директора в ДПС достатньо надіслати Інформаційну довідку F/J1300204, підписавши новим КЕП директора та печатки (або тільки директора якщо підприємство не використовує печатку). Налаштувати комплект підписів можливо виконавши наступні крокиГоловне меню – Адміністрування – Параметри системи – Підпис – Інформаційні довідки
Створити інформаційну довідку можливо виконавши наступні крокиГоловне меню – Довідки державних органів – Інформаційна довідка – Створити – Іншу довідку

Illustration

Після цього КЕП набуває статусу зареєстрованого в ДПС.
З цього моменту всі інші електронні підписи реєструються в ДПС – так як описано в Прикладі 1.

Published On: 05.06.2023

Обратитесь за бесплатной консультацией

Заполните форму и мы свяжемся с вами и поможем со всеми вашими вопросами