Кваліфікований електронний підпис (КЕП)
Кваліфікований електронний підпис — це вдосконалена версія е-підпису, що створена на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Кваліфікований ЕП, як і його письмовий аналог має юридичну силу, що розкриє перед вами нові горизонти .
Де використовують КЕП від АЦСК Україна
Е-документообіг активно розвивається в Україні, з року в рік збільшуючи кількість послуг для підприємців, таких як:
- Надсилання звітів до Пенсійного Фонду, Податкової чи інших міністерств, що будуть засвідчені вашим цифровим підписом;
- Робота з бухгалтерськими документами у програмах Сота чи Медок;
- Підписання електронних договорів та актів тепер без доступу до програм електронного документообігу;
- Підписання звітності до більшості державних органів, таких як ДПСУ, ДПФУ та інші;
- Отримання доступу до державних послуг, які доступні громадянам України в електронному форматі.
Для повного доступу до використання цих послуг вкрай необхідно отримати кваліфікований електронний підпис. Підпис КЕП є ключем до успішного бізнесу, дозволяючи безпечно та зручно здійснювати операції online з мінімальною витратою часу та сил.
Які бувають е-підписи?
Застосовувати КЕП можуть, як фізособи так і юрособи для підписання та затвердження різноманітної електронної документації та ідентифікації на державних порталах.
Тому при виборі потрібно орієнтуватися на свої потреби:
якщо ви застосовуєте пРРО, то потрібно забезпечити КЕП для всіх касирів та е-підпис печатки підприємства;
- для ФОП, вам вистачить кваліфікованого електронного підпису, що замінить рукописний варіант;
для юридичної особи, вам необхідні аналоги таких речей, як мокра печатка, підпис директора та підпис для кожного з інших посадовців (таких як, бухгалтер чи співробітник, котрий веде справи із накладними для фіскальної служби).
Яка вартість кваліфікованого електронного підпису?
КЕП ДЛЯ ФОП
КЕП для фізичної особи підприємця, що являє собою електронний аналог власноручного підпису.
- Терміном дії на 1 рік – 198 ₴
- Терміном дії на 2 роки – 390 ₴
КЕП ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
Захищений електронний підпис для підписання первинних документів, подання звітності та укладання договорів із контрагентами.
- Терміном дії на 1 рік – 198 ₴
- Терміном дії на 2 роки – 390 ₴
КЕП ДЛЯ пРРО
Електронний підпис касира, основна функція якого – фіскалізації чеків у програмних РРО.
- Терміном дії на 1 рік – 198 ₴
- Терміном дії на 2 роки – 390 ₴
CLOUDKEY
Той самий КЕП, що зберігається в “хмарі” (на захищеному сервері) та неможливо загубити.
- Терміном дії на 1 рік – 288 ₴
- Терміном дії на 2 роки – 576 ₴
Як отримати кваліфікований електронний підпис?
Ми є представником центру сертифікації, і допоможемо вам подати заявку.
Ви можете залишити заявку онлайн і після цього приїхати до нашого офісу та забрати свій КЕП на фізичному токені за лічені хвилини. Або наш фахівець може приїхати в ваш офіс. Головне, це мати при подачі заявки весь пакет необхідних документів.
Які документи потрібні?
-
- Оригінал паспорту громадянина України чи ID-картка;
Нижче наведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника юридичної особи. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.
-
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (протокол засідання, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт)
- Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної
особи, на підпис якої отримується сертифікат; - Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (формат .PCK) та в паперовому вигляді для кожного підпису (формуються у ПО M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
- Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
- Довіреність – коли співробітник юридичної особи буде отримувати власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій)
- Оригінал паспорту громадянина України чи ID-картка.
Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом ФОП(підпис має відповідати зразку підпису в паспорті): - Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та
сторінка з адресою останнього місця реєстрації; - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані ФО (заявки формуються у ПО M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
- Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картки;
Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом
керівника(підпис має відповідати зразку підпису в паспорті). - Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів печаток для ПРРО в
електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для усіх печаток,
на підпис яких отримуються сертифікати(керівник або особа за довіреністю
підписує усі заявки печаток для ПРРО); - Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих
послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику; - Довіреність — якщо співробітник юридичної особи буде отримувати КЕП
печаток замість керівника юридичної особи; - Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом
керівника(підпис має відповідати зразку підпису в паспорті).
- Паспорт громадянина України або ID-картка.
Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом керівника (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті). - Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи (наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу);
- Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожного співробітника, на підпис якого отримується сертифікат;
- Довіреність — якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картки
Документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом ФОП або особою за довіреністю (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті): - Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР
Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані ФОП або особою за довіреністю(заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА); - Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій;
- Довіреність — у випадку, коли отримувати КЕП печаток для ПРРО буде не особисто ФОП.
- Паспорт громадянина України або ID-картки;
Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом ФОП або особою за довіреністю (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті). - Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
- Копія документа про призначення на співробітника (наказ, трудовий договір чи контракт);
- Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток);
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані особою, яка отримує для себе сертифікат. (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
- USB-флеш накопичувач або захищений носій;
- Довіреність — у випадку, коли отримувати КЕП для ПРРО буде не особисто ФОП.
- Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки;
Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінціпідписом директора (підпис має відповідати зразку підпису в
паспорті) та печаткою за наявністю: - Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР відокремленого підрозділу;
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, наказ про
призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші); - Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток);
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді. (заявки формуютьсяі у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
- Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
- Довіреність, якщо співробітник структурного підрозділу буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені підприємства без присутності керівника
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картка;
Нижче наведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом директора (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті) та печаткою за наявністю. - Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР юридичної особи;
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу);
- Копію документа про делегування права підпису податкових накладних працівникам відокремленого підрозділу юридичної особи (наказ, довіреність тощо);
- Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (засвідчує власник документу,підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП (засвідчує власник документу,підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі “СОТА”);
- Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
- Довіреність — якщо співробітник відокремленого підрозділу юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені підприємства, без присутності керівника;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картка;
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (має бути засвідчений на кожній сторінці керівником та печаткою, за наявності)
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат. (Заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
- Довіреність —якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картки;
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи (протокол засідання загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу) засвідчується на кожній сторінці керівником та печаткою, за наявності;
- Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток);
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
- Довіреність —якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картки;
Нижче наведені документи які засвідчує власник документів (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті): - Копії документів про призначення на посаду кожної особи (протокол засідання загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу) засвідчується на кожній сторінці керівником та печаткою, за наявності;
- Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток);
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
- Довіреність —якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
- Паспорт громадянина України або ID-картка;
- Копії паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток) особи з новим прізвищем;
- Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера з новим прізвищем або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
- Документ, який підтверджує зміну прізвища – копія документа, на підставі якого було змінено прізвище (свідоцтво про одруження, свідоцтво про розлучення, рішення або висновок суду про розірвання шлюбу, свідоцтво про зміну імені);
- Платіжне доручення;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Вигоди клієнта від покупки КЕП саме в ЗвітМаркеті
Зручно
Ми зібрали для вас весь список необхідних документів, що потрібні для отримання КЕП. Зібравши їх, Вам лишиться тільки подати заявку. Це можна зробити у нашому офісі або замовити виклик спеціаліста.
Надійно
У ЗвітМаркеті ви отримаєте КЕП на якісному фізичному токені, що гарантовано вам прослужить повний термін дії КЕП.
Зрозуміло
FAQ: питання та відповіді
КЕП – вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, що дає змогу використовувати його як аналог рукописного підпису, але без можливості підробки.
Отримати е-підпис можна в одному із представництв центру сертифікації ключів Україна.
КЕП – кваліфікований електронний підпис.
Кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
ЕЦП вже не існує, його замінив КЕП.
КЕП візуально виглядає як набір цифр. Його шифрування і дешифрування проводиться за допомогою спеціального програмного забезпечення.
Перевірити електронний підпис можна:
на сайті ДП “Дія” у розділі “Перевірка підпису”
на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис”
Для цього необхідно завантажити підписаний файл у форматі .p7s. За результатами аналізу буде сформовано Протокол створення та перевірки КЕП, в якому буде зазначена інформація щодо типу носія та підпису.
Ви можете отримати новий сертифікат відкритого ключа, а саме: незадовго до завершення терміну дії особистих ключів КЕП громадянин в режимі онлайн, на сайті АЦСК , через програму М.Е.Doc або веб-сервіс СОТА може згенерувати наступний ключ, підписавши заявку ще діючим КЕП .
Нам довіряють
Зверніться за безкоштовною консультацією
Заповніть форму і ми зв’яжемося з вами і допоможемо з усіма вашими питаннями