КЕП2023-07-11T16:55:12+03:00

Кваліфікований електронний підпис (КЕП)

Кваліфікований електронний підпис — це вдосконалена версія е-підпису, що створена на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфікований ЕП, як і його письмовий аналог має  юридичну силу, що розкриє перед вами нові горизонти .

Де використовують КЕП від АЦСК Україна

Е-документообіг активно розвивається в Україні, з року в рік збільшуючи кількість послуг для підприємців, таких як:

  • Надсилання звітів до Пенсійного Фонду, Податкової чи інших міністерств, що будуть засвідчені вашим цифровим підписом;
  • Робота з бухгалтерськими документами у програмах Сота чи Медок;
  • Підписання електронних договорів та актів тепер без доступу до програм електронного документообігу;
  • Підписання звітності до більшості державних органів, таких як ДПСУ, ДПФУ та інші;
  • Отримання доступу до державних послуг, які доступні громадянам України в електронному форматі.

Для повного доступу до використання цих послуг вкрай необхідно отримати кваліфікований електронний підпис. Підпис КЕП є ключем до успішного бізнесу, дозволяючи безпечно та зручно здійснювати операції online з мінімальною витратою часу та сил.

Які бувають е-підписи?

Застосовувати КЕП можуть, як фізособи так і юрособи для підписання та затвердження різноманітної електронної документації та ідентифікації на державних порталах.

Тому при виборі потрібно орієнтуватися на свої потреби:

  • якщо ви застосовуєте пРРО, то потрібно забезпечити КЕП для всіх касирів та е-підпис печатки підприємства;

  • для ФОП, вам вистачить кваліфікованого електронного підпису, що замінить рукописний варіант;
  • для юридичної особи, вам необхідні аналоги таких речей, як  мокра печатка, підпис директора та підпис для кожного  з інших посадовців (таких як, бухгалтер чи співробітник, котрий веде справи із накладними для фіскальної служби).

Яка вартість кваліфікованого електронного підпису?

Як отримати кваліфікований електронний підпис?

Ми є представником центру сертифікації, і допоможемо вам подати заявку.

Ви можете залишити заявку онлайн і після цього приїхати до нашого офісу та забрати свій КЕП на фізичному токені за лічені хвилини. Або наш фахівець може приїхати в ваш офіс. Головне, це мати при подачі заявки весь пакет необхідних документів.

Які документи потрібні?

Комплект документів для юридичних осіб2023-06-09T18:18:44+03:00
    • Оригінал паспорту громадянина України чи ID-картка;

Нижче наведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника юридичної особи. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

    • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
    • Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (протокол засідання, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт)
    • Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної
      особи, на підпис якої отримується сертифікат;
    • Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
    • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (формат .PCK) та в паперовому вигляді для кожного підпису (формуються у ПО M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
    • Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
    • Довіреність – коли співробітник юридичної особи буде отримувати власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
    • Платіжне доручення;
    • USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій)
Комплект документів для фізичної особи2023-06-09T18:20:40+03:00
  • Оригінал паспорту громадянина України чи ID-картка.
    Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом ФОП(підпис має відповідати зразку підпису в паспорті):
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та
    сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані ФО (заявки формуються у ПО M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів для отримання печатки ПРРО для юридичних осіб2023-06-02T19:00:40+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картки;
    Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом
    керівника(підпис має відповідати зразку підпису в паспорті).
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів печаток для ПРРО в
    електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для усіх печаток,
    на підпис яких отримуються сертифікати(керівник або особа за довіреністю
    підписує усі заявки печаток для ПРРО);
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих
    послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
  • Довіреність — якщо співробітник юридичної особи буде отримувати КЕП
    печаток замість керівника юридичної особи;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
  • Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом
    керівника(підпис має відповідати зразку підпису в паспорті).
Комплект документів для отримання підпису співробітника для ПРРО для юридичних осіб2023-06-09T18:31:33+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картка.
    Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом керівника (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті).
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
  • Копії документів про призначення на посаду кожної особи (наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу);
  • Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;
  • Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожного співробітника, на підпис якого отримується сертифікат;
  • Довіреність — якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів для отримання печатки ПРРО для ФОП2023-06-02T19:02:20+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картки
    Документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом ФОП або особою за довіреністю (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті):
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР
    Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані ФОП або особою за довіреністю(заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій;
  • Довіреність — у випадку, коли отримувати КЕП печаток для ПРРО буде не особисто ФОП.
Комплект документів для отримання підпису співробітника ФОПа для ПРРО2023-06-02T19:03:07+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картки;
    Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінці підписом ФОП або особою за довіреністю (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті).
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
  • Копія документа про призначення на співробітника (наказ, трудовий договір чи контракт);
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані особою, яка отримує для себе сертифікат. (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій;
  • Довіреність — у випадку, коли отримувати КЕП для ПРРО буде не особисто ФОП.
Комплект документів для відокремленого підрозділу (філії, представництва) юридичної особи2023-06-09T17:39:03+03:00
  • Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки;
    Нижче наведені документи засвідчуються на кожній сторінціпідписом директора (підпис має відповідати зразку підпису в
    паспорті) та печаткою за наявністю:
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР відокремленого підрозділу;
  • Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, наказ про
    призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші);
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді. (заявки формуютьсяі у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА);
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
  • Довіреність, якщо співробітник структурного підрозділу буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені підприємства без присутності керівника
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів для відокремленого підрозділу (філії) юридичної особи, що отримує сертифікати для підписання податкових накладних2023-06-09T18:37:23+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картка;
    Нижче наведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом директора (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті) та печаткою за наявністю.
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР юридичної особи;
  • Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу);
  • Копію документа про делегування права підпису податкових накладних працівникам відокремленого підрозділу юридичної особи (наказ, довіреність тощо);
  • Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (засвідчує власник документу,підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  • Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП (засвідчує власник документу,підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі “СОТА”);
  • Картка приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
  • Довіреність — якщо співробітник відокремленого підрозділу юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені підприємства, без присутності керівника;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів при зміні юридичної адреси, найменування чи організаційно-правової форми для юридичної особи (перевидача КЕП)2023-06-09T17:42:15+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картка;
  • Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (має бути засвідчений на кожній сторінці керівником та печаткою, за наявності)
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат. (Заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
  • Довіреність —якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів при зміні працівника (директора, бухгалтера, співробітника) юридичної особи (перевидача КЕП)2023-06-09T18:39:52+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картки;
  • Копії документів про призначення на посаду кожної особи (протокол засідання загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу) засвідчується на кожній сторінці керівником та печаткою, за наявності;
  • Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток);
  • Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
  • Довіреність —якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів при зміні прізвища підписувача юридичної особи (перевидача КЕП)2023-06-09T17:40:38+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картки;
    Нижче наведені документи які засвідчує власник документів (підпис має відповідати зразку підпису в паспорті):
  • Копії документів про призначення на посаду кожної особи (протокол засідання загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу) засвідчується на кожній сторінці керівником та печаткою, за наявності;
  • Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток);
  • Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
  • Довіреність —якщо співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.
Комплект документів при зміні прізвища фізичної особи (перевидача КЕП)2023-06-09T18:41:23+03:00
  • Паспорт громадянина України або ID-картка;
  • Копії паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток) особи з новим прізвищем;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера з новим прізвищем або ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді (заявки формуються у програмі M.E.Doc або у web-сервісі СОТА.);
  • Документ, який підтверджує зміну прізвища – копія документа, на підставі якого було змінено прізвище (свідоцтво про одруження, свідоцтво про розлучення, рішення або висновок суду про розірвання шлюбу, свідоцтво про зміну імені);
  • Платіжне доручення;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій.

Вигоди клієнта від покупки КЕП саме в ЗвітМаркеті

FAQ: питання та відповіді

Що таке кваліфікований електронний підпис?2023-05-24T14:57:48+03:00

КЕП – вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, що дає змогу використовувати його як аналог рукописного підпису, але без можливості підробки.

Як отримати кваліфікований електронний підпис?2023-06-02T18:49:34+03:00

Отримати е-підпис можна в одному із представництв центру сертифікації ключів Україна.

Чим відрізняється КЕП від ЕЦП?2023-05-24T14:59:45+03:00

КЕП – кваліфікований електронний підпис.

Кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

ЕЦП вже не існує, його замінив КЕП.

Як виглядає кваліфікований електронний підпис?2023-05-24T15:00:16+03:00

КЕП візуально виглядає як набір цифр. Його шифрування і дешифрування проводиться за допомогою спеціального програмного забезпечення.

Як перевірити документ підписаний електронним підписом на легітимність?2023-06-02T18:53:12+03:00

Перевірити електронний підпис можна:

на сайті ДП “Дія” у розділі “Перевірка підпису”

на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис”

Для цього необхідно завантажити підписаний файл у форматі .p7s. За результатами аналізу буде сформовано Протокол створення та перевірки КЕП, в якому буде зазначена інформація щодо типу носія та підпису.

Коли необхідно поновлювати сертифікати електронного підпису?2023-06-02T18:53:43+03:00

Ви можете отримати новий сертифікат відкритого ключа, а саме: незадовго до завершення терміну дії особистих ключів КЕП громадянин в режимі онлайн, на сайті АЦСК , через програму М.Е.Doc або веб-сервіс СОТА може згенерувати наступний ключ, підписавши заявку ще діючим КЕП .

Нам довіряють

Зверніться за безкоштовною консультацією

Заповніть форму і ми зв’яжемося з вами і допоможемо з усіма вашими питаннями

> Назва

Go to Top