M.E.Doc Бізнес (ЕДО)
Медок бізнес – це система електронного документообігу, що оптимізує та полегшує кожен етап роботи з документами, а це: створення, редагування, перевірка, підписання, передача та відправка. Цей модуль перетворює застарілу, складну та неефективну систему у сучасний, швидкий та комфортний бухгалтерський облік.
Кому підходить
Для юридичних осіб платників ПДВ
Для юридичних осіб неплатників ПДВ
Для фізичних осіб-підприємців
Для бюджетних установ та організацій
Обмін будь-якими документами
Можливості модуля M.E.Doc Бізнес
- 1Легко інтегрується з будь-якими CRM або обліковими системами;
- 2Автоматично обробляє та перевіряє документацію;
- 3
Надсилає миттєво сповіщення про отримання;
- 4
Має безліч шаблонів, а також дозволяє створювати власні;
- 5
Дозволяє робити масові завантаження;
- 6
Виключає можливість втрати важливої інформації з допомогою архівування та резервного копіювання даних на надійно захищені сервери.
Переваги роботи з модулем MEDoc ЕДО
Чому варто купити MEDoc Бізнес ЕДО в Звіт Маркеті
Для початку ви можете спробувати демо-версію.
Скільки це коштує?
Нам довіряють
Зверніться за безкоштовною консультацією
Заповніть форму і ми зв’яжемося з вами і допоможемо з усіма вашими питаннями